1.Задвижване на всички колела на PEUGEOT, FIAT и CITROEN.

Като иновация MegaMobil добави постоянно задвижване на четирите колела от Dangel към своя списък с опции. Той е предназначен да се хареса на всички ентусиасти на автомобили, които искат да пътуват по неравен терен или са навън в планината през зимата. MegaMobil 4×4 DANGEL: мощна и икономична система!

Автомагистрала, горски и черни пътища, сняг, кал, по равнината или в планината – със системата MegaMobil 4×4 Dangel можете да направите всичко! С автоматично превключваща се система за задвижване на всички колела и блокировка на диференциала на задния мост, вие сте оборудвани за всичко.

4×4 чрез вискозно съединение: При нормални условия системата е готова и задвижва в ECO 2WD. Ако предните колела загубят сцеплението си, вискозният съединител в предавката предава част от въртящия момент към задния мост. Ако е необходимо, този процес протича по щадящ начин, без никаква намеса на водача.

Вашият MegaMobil има достатъчно сцепление с две колела. С помощта на бутоните за избор (2WD и 4WD) системата за контрол на сцеплението се адаптира към съответните пътни и климатични условия.

ЕКО 2WD РЕЖИМ: Системата за контрол на сцеплението (Traction) се изключва посредством съединител със зъб в предната кутия, така че автомобилът да се движи само с предно предаване, спестявайки гориво и предпазвайки гумите.

АВТОМАТИЧЕН 4WD РЕЖИМ: С натискането на един бутон системата 4×4 се превключва в режим на готовност и работи пасивно. Ако предните колела загубят сцепление, вискозният съединител прехвърля част от наличния въртящ момент към задния мост. Този процес протича без никаква намеса от страна на водача. Веднага щом предните гуми отново имат достатъчно сцепление, автомобилът отново се задвижва с предно предаване.

По желание блокировката на диференциала на задния мост осигурява още по-голяма мобилност в калния и непроходим терен, особено при теглене на ремарке.

ПОДДРЪЖКА И ГАРАНЦИЯ: Гаранционният период е 2 години или 100 000 км (по желание може да се удължи). Сервизните интервали са същите като при основното превозно средство. Смяна на трансмисионното масло след 25 000 км или на всеки две години при нормална употреба (15 000 км или годишно при интензивна употреба). Като сертифициран център за компетентност на Dangel с нашия обучен персонал, ние сме на ваше разположение за поддръжка и проверка на системата за задвижване на всички колела, която запазва гаранцията.

2.Задвижване на всички колела на MAN TGE и Volkswagen Crafter

За местата, където няма пътища!

Новият 4MOTION със задвижване на четирите колела, базиран на Volkswagen Crafter или MAN TGE, е идеален за всички пътища, които водят до отдалечени места. Неговата постоянна система за задвижване на всички колела с тежък режим на работа е специално разработена за екстремно използване извън пътя и шофиране извън павирани пътища.

Изключително мощният 2,0-литров TDI-BiTurbo двигател със 103 или 130 kW в комбинация с 6-степенната ръчна скоростна кутия и допълнителната степен на намаляване на предавките осигурява оптимално задвижване.

Новият Crafter или MAN TGE 4MOTION с голям интериор и допустимо общо тегло на автомобила от 3,5 т е безопасен и удобен за шофиране – и дори отговаря на строгия стандарт за емисии EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle).

Предната ос: При желание може да бъде оборудван и със 100% блокировка на диференциала. Също така има хидравлична двуконтурна спирачка с вакуумен усилвател за оптимално разпределение на спирачната сила.

Предавателната кутия: В допълнение към 6-степенната ръчна скоростна кутия е инсталирана отделна 3-валова предавателна кутия за постоянно задвижване на всички колела. Той разделя мощността на двигателя на 50% между предния и задния мост. Интегрираната степен на намаляване на 1: 2,5 и 100% блокировка на диференциала могат да се активират електрически от кабината на водача, ако е необходимо. Предавателната кутия е разположена зад предната ос.

Бутоните за управление:Бутоните за управление са разположени директно вляво от кормилната колона на таблото. При труден терен степента на намаляване и съответните блокировки на диференциала могат да се включват и изключват бързо и лесно, както е необходимо. ABS се деактивира автоматично, когато се активира блокирането на диференциала на задния мост и се включва отново, когато блокирането на диференциала е деактивирано. Ако е избран етап на намаляване, индикаторната лампа светва в инструменталната група.

Задната ос: Твърдият заден мост има подсилено окачване. Задният мост е проектиран за екстремно използване извън пътя с корпус на диференциала, части на оста със сензори ABS и нов стабилизатор. С помощта на вградената блокировка на диференциала (100%) могат да бъдат избегнати разлики в скоростта на колелата с различно сцепление с пътната настилка. Това осигурява оптимално предаване на мощност. Той може да бъде включен както в покой, така и при движение до скорост от около 10 км / ч.

Задвижване на всички колела - 4motion

4MOTION: Опции

102 к.с двигател
122 к.с. двигател
140 к.с. двигател 6-степенна ръчна скоростна кутия
177 к.с. двигател 6-степенна ръчна скоростна кутия / 8-степенна автоматична скоростна кутия

Предно предаване - 4motion

Предно предаване: Опции

102 к.с двигател 6-степенна ръчна скоростна кутия
122 к.с. двигател
140 к.с. двигател 6-степенна ръчна скоростна кутия / 8-степенна автоматична скоростна кутия
177 к.с. двигател 6-степенна ръчна скоростна кутия / 8-степенна автоматична скоростна кутия

3.Задвижване на всички колела на Mercedes Benz Sprinter.

Mercedes Benz 4x4

Системата на Mercedes Benz Allroad 4×4 подобрява страничната стабилност и сцеплението особено при неасфалтирани пътища или при трудни пътни условия като лед и сняг. Може да бъде полезна и при теглене на ремарке, при изкачване на склон или ускоряване. При включен режим на задвижване на всички колела раздавателна кутия изпраща 35% от мощността към предната ос и 65% към задната ос. Превозните средства с такъв режим имат също по-висок просвет и дълбочина на движение. Превключвател на таблото в шофьорската кабина улеснява смяната на задвижващите системи, докато автомобилът е неподвижен или се движи със скорост до 10 км/ч. Индикаторът, който показва кога е включено този режим, е червена лампа в копчето. Тази система се предлага по избор за няколко панела. 

Mercedes 4x4 Автоматик Кемпери

Предимства на системата Mercedes Benz Allroad 4×4:

  • Приблизително 110 мм по-високо ниво на превозното средство
  • Приблизително 90 мм по-високо ниво на превозното средство на задния мост
  • Модифицирано положение на функциите на осветление поради по-високо ниво на превозното средство: заден фар за мъгла, интегриран в бронята на Sprinter Panel Van и Sprinter Tourer
  • Хидравлично управление – за разлика от автомобилите с предно и задно задвижване, които имат електрическо управление.