Начало » Кемпери MAN
Кемпери с шаси на MAN TGE
Разгледайте всички модели кемпери, произведени с най-високи стандарти на базата на MAN TGE. Марка кемпери с гарантирано качество. Официален дистрибутор на Мегамобил в България.
Избери Дължина:
Избери Брой спални места:
Избери Кемпер Шаси:
Избери дължина:
Избери спални места:
Избери шаси:
Кемпери с шаси на MAN TGE
MAN TGE и VW CRAFTER са специално разработени с оглед на най-важните изисквания на клиентите: използваемост при ежедневна употреба, ефективност, надеждност и поведение при шофиране.
Издръжлив: независимо дали са горски пътеки без настилка или екстремни наклони – опцията 4MOTION със задвижване на четирите колела се представя отлично на почти всеки терен с надеждно сцепление и стабилност по права линия.
- Надеждно сцепление
- Безопасно поведение при шофиране
- Много добра стабилност на права линия
- Високо натоварване до 3,0 t
- Напречно монтиран преден двигател
- 6-степенна ръчна скоростна кутия; Crafter и MAN използват 6-степенни ръчни скоростни кутии в дизайн с три вала като стандарт, които прехвърлят мощността към задния мост чрез многоделен кардан. Редукторът с корпус, изработен от отливен алуминий, се предлага в две версии с максимален въртящ момент от 330 или 350 Nm, като по-мощната версия се използва с мотора от 120 kW. Превключването на скоростите се управлява чрез кабели с лост, подобен на джойстик в контролния панел. За специални каросерии (самосвал, кран, теглещ камион и др.) се предлага мощност, която може да се включва от мястото на водача. Може да се осигури постоянна мощност от 28 kW и въртящ момент от 140 Nm при скорост на двигателя от 1200 об / мин. Последваща инсталация в стандартен редуктор не е възможна.
- Shiftmatic (SMC): С цел подобряването на комфорта и максимално облекчаване на водача, Crafter и MAN могат да бъдат оборудвани с автоматична скоростна кутия Shiftmatic (SMC) като част от специалното оборудване. Това се предлага за двигателите с мощност 80 kW и 100 kW. Вътрешната структура по същество съответства на тази на 6-степенната ръчна скоростна кутия. Скоростите могат да се превключват ръчно чрез докосване на джойстика или напълно автоматично. Въпреки че е монтиран конвенционален сух съединител с една плоча, тази трансмисия няма педал на съединителя. Съединителят и отделните стъпки на предавките се управляват хидравлично и се контролират от блока за управление на трансмисията. Shiftmatic има собствена хидравлична помпа, акумулатор на налягане, хидравличен блок за управление и отделно подаване на хидравлично масло. Ако отделни компоненти се повредят, се активира аварийна програма и автоматичният режим се изключва. Възможно е само ръчно превключване до трета предавка. Трансмисионното масло трябва да бъде заменено само след десет години или 320 000 километра. Представяме Ви част от допълнителното оборудване, което е на Ваше разположение:
- Сензор за дъжд
- Отопляемо предно стъкло
- Система за централно заключване
- Алармена система против кражба с вътрешно наблюдение и защита от теглене
- Помощ за паркиране
- Контрол на налягането в гумите
- Радио и навигационни системи
- Телефон
- Тахограф
- Радио
- Система за круиз контрол
- Спомагателно отопление
- Подгряване на седалките
- Резервна камера